Τι πανό άνοιξαν αστυνομικοί-πυροσβέστες-λιμενικοί στη ΔΕΘ

"Ως εδώ".

Τι πανό άνοιξαν αστυνομικοί-πυροσβέστες-λιμενικοί στη ΔΕΘ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Διαμαρτυρία στην εμπορική πύλη της ΔΕΘ έκαναν συνδικαλιστές αστυνομικοί, λιμενικοί και πυροσβέστες οι οποίοι άνοιξαν πανό, χωρίς να εμποδίζουν την είσοδο του κοινού στην 80η Διεθνή Εκθεση.

«Οχι» στην οικονομική τους εξαθλίωση διαδήλωσαν αστυνομικοί, λιμενικοί και πυροσβέστες, που διάλεξαν αυτό το συμβολικό τρόπο διαμαρτυρίας και όχι το συλλαλητήριο με πορεία, καθώς δεν υπάρχει εκλεγμένη κυβέρνηση για να διατυπώσουν τα αιτήματα τους.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ