Α/ΓΕΕΘΑ:”Είστε οι ΕΔ!Είστε οι καλύτεροι”.Δείτε στο βίντεο σε ποιους το είπε.

Ο Α/ΓΕΕΘΑ Μιχάλης Κωσταράκος εμψυχώνει το άγημα που υποδέχτηκε το νέο ΥΕΘΑ

Α/ΓΕΕΘΑ:”Είστε οι ΕΔ!Είστε οι καλύτεροι”.Δείτε στο βίντεο σε ποιους το είπε.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Α/ΓΕΕΘΑ Μιχάλης Κωσταράκος σε μια ασυνήθιστη κίνηση πλησίασε το άγημα που θα υποδεχόταν τον νέο ΥΕΘΑ.”Είστε οι ΕΔ της χώρας.Είστε οι καλύτεροι.Δείξτε το! Είστε οι ΕΔ!”, τους είπε και πήρε τη θέση του για να υποδεχτεί τον Δ.Αβραμόπουλο.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ