Απ΄ όλους ζητάει “σφίξιμο” τώρα ο Βενιζέλος.Λίγο αργά για…”σφίξιμο”

 Για "σφίξιμο" μιλάει συνεχώς ο Βενιζέλος.Λίγο αργά το θυμήθηκε      

Απ΄ όλους ζητάει “σφίξιμο” τώρα ο Βενιζέλος.Λίγο αργά για…”σφίξιμο”

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Όπου στεκόταν κι όπου βρισκόταν ο Βενιζέλος στη Σύνοδο Κορυφής, για “σφίξιμο”,έλεγε για να περάσουμε…το κάβο.Και έβαζε και λίγο …υπομονή για να τα καταφέρουμε,αλλά πάντα με “σφίξιμο”.

Μακάρι να είχε σφίξει και τους πρώην συνεργάτες του στο ΥΕΘΑ για να μην κάνουν κατάχρηση τον αεροπορικών πήγαινε-έλα στη Θεσσαλονίκη άνευ-λόγου και αιτίας.

Και επειδή τον ξέρουμε είμαστε βέβαια ότι θα έχει αντιδράσει με το γνωστό “έλα βρε τώρα”,που σημαίνει “δεν τρέχει και τίποτα”.

Τρέχει και παρατρέχει…

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ