Ο Βασιλάκος «πυρπολεί» τη συμφωνία για Ναυπηγεία και υποβρύχια.

Οι φωτιές που άναψαν οι δηλώσεις του πρώην Γενικού Διευθυντή Εξοπλισμών Βαγγέλη Βασιλάκου για τη συμφωνία πώλησης των ναυπηγείων Σκαραμαγκά,δύσκολα θα «τεθούν υπό έλεγχο».

Μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ ο μέχρι πρόσφατα Γενικός Διευθυντής Εξοπλισμών είπε πολλά και ενδιαφέροντα τα οποία όμως προκάλεσαν και νέα ερωτήματα:

*Χαρακτήρισε «επιβλαβή τη συμφωνία πώλησης των Ναυπηγείων από το Γερμανικό Όμιλο Thyssen στον αραβικών συμφερόντων όμιλο Abu Dhabi Mar”. Πρόσθεσε όμως ότι “το υπουργείο Εθνικής Άμυνας αντιμετώπισε μια δεδομένη κατάσταση“, αφού όπως είπε με την εμπλοκή του αδελφού του πρωθυπουργού είχε βρεθεί εκ των προτέρων ο αγοραστής των ναυπηγείων. Τα ναυπηγεία συμπλήρωσε ο κύριος Βασιλάκος θα έπρεπε να ιδιωτικοποιηθούν χωρίς να υπάρχουν νέες συμβάσεις και με έναν αντικειμενικό διαγωνισμό”.

Για όσους κυκλοφορούν στο υπουργείο Άμυνας ήταν γνωστό ότι εκείνο το ταξίδι με το κυβερνητικό αεροσκάφος του    Ν.Παπανδρέου ,  της Λ.Κατσέλη και του Χ.Παμπούκη,στο Άμπου Ντάμπι,είχε προκαλέσει πολύ μεγάλη ενόχληση στο ηγετικό “δίδυμο” του υπουργείου Άμυνας. Το ταξίδι έγινε γνωστό στους Βενιζέλο-Μπεγλίτη, από τη Πολεμική Αεροπορία η οποία έχει και την ευθύνη πτήσεων των VIP κυβερνητικών αεροσκαφών.

Είναι επίσης γνωστό,ότι αμέσως μετά απ΄ αυτό το ταξίδι η λύση της Abu Dhabi Mar, παρουσιάστηκε ως μονόδρομος ,όχι όμως από το κ.Βενιζέλο,αλλά από άλλες κυβερνητικές πηγές. Όπως λέει τώρα ο κ.Βασιλάκος θα έπρεπε να είχαν εξεταστεί κι άλλοι εναλλακτικοί δρόμοι ή έστω …μονοπάτια.

*Ο τέως γενικός διευθυντής επενδύσεων υποστήριξε ότι η χρυσή ευκαιρία χάθηκε το καλοκαίρι του 2008, όταν οι Γερμανοί δέχθηκαν να ναυπηγήσουν δύο καινούρια υποβρύχια τύπου 209, σε αντικατάσταση του προγράμματος εκσυγχρονισμού τους χωρίς να επιβαρυνθεί το ελληνικό δημόσιο ούτε ένα ευρώ.
Ο κ.Βασιλάκος όμως δεν μας εξήγησε πως και γιατί χάθηκε η ευκαιρία και κυρίως ποιος ή ποιοι ευθύνονται γι΄ αυτό. Γιατί χάνοντας αυτή την ευκαιρία δόθηκε χρόνος στους Γερμανούς να μας βάλουν στη γωνία και να φθάσουμε έτσι στην “επιβλαβή” όπως τη χαρακτηρίζει ο ίδιος ο κ.Βασιλάκος συμφωνία.

«Με τη συμφωνία της κυβέρνησης δεχθήκαμε τη ναυπήγηση δύο υποβρυχίων τελευταίου τύπου (214), πληρώνοντας όμως τουλάχιστον 1,3 δισ. ευρώ επιπλέον», υποστήριξε ο κ.Βασιλάκος, ερχόμενος σε αντίθεση με τους αριθμούς που έχει δώσει στη δημοσιότητα,ως ποσό επιβάρυνσης ο κ.Βενιζέλος.