Ο Πρόεδρος στη Κέρκυρα και το Ναυτικό Σταθμό.

Ο Πρόεδρος στη Κέρκυρα και το Ναυτικό Σταθμό.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κάρολος Παπούλιας επισκέφτηκε την Κυριακή του Πάσχα 24 Απριλίου 2011, το Ναυτικό Σταθμό Κερκύρας όπου γευμάτισε και αντάλλαξε ευχές με το προσωπικό. Τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας υποδέχθηκαν ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Πτέραρχος Ιωάννης Γιάγκος και ο Αρχηγός ΓΕΝ Αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευσινιώτης ΠΝ. Επίσης παρέστησαν εκπρόσωποι της πολιτικής ηγεσίας και οι τοπικές αρχές.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ