“Πονηριές” Τούρκων με τη διοίκηση της Seebrig

Οι Τούρκοι δεν αλλάζουν.

“Πονηριές” Τούρκων με τη διοίκηση της Seebrig

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι Τούρκοι δεν αλλάζουν. Αυτό είναι γνωστό.

Στη Βουλγαρία που βρέθηκε ο ΥΦΕΘΑ Δημήτρης Ελευσινιώτης κλήθηκε να διαχειριστεί μία “πονηριά” τους.

Ως γνωστόν η Ελλάδα έχει μέχρι το 2015 την διοίκηση του πολυεθνικού στρατηγείου Seebrig στον Τύρναβο.

Οι Βούλγαροι είναι οι επόμενοι που αναλαμβάνουν και πρότειναν να την πάρουν μόνιμα! Η Τουρκία έσπευσε αμέσως να προετείνει να την πάρει εκείνη μόνιμα.
Ο Ελευσινιώτης είπε “κράττει”  και τώρα συζητιέται για 10ετή διοίκηση! Απόφαση όμως δεν έχει ληφθεί.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ