Το παρασκήνιο με το «πάγωμα» αύξησης της στρατιωτικής θητείας

Η νέα ηγεσία του ΥΕΘΑ και για να είμαστε πιο ακριβείς ο Π.Παναγιωτόπουλος,φαίνεται ότι βλέπουν την αύξηση της στρατιωτικής θητείας από άλλη οπτική γωνία. Και για να γίνουμε ακόμη πιο συγκεκριμένοι θα πούμε ότι …το σκορ στο ΥΕΘΑ είναι προς το παρόν 2-1 κατά της αύξησης.

Παναγιωτόπουλος και Ελευσινιώτης φαίνεται ότι δίνουν μεγαλύτερο βάρος στις επιπτώσεις που θα έχει στους οικογενειακούς προϋπολογισμούς ,αλλά και στο ταμείο των ΕΔ η τρίμηνη αύξηση της θητείας. Από την άλλη ο ΥΦΕΘΑ Παναγιώτης Καράμπελας συμφωνούσε και συμφωνεί με τις εισηγήσεις των στρατιωτικών για άμεση αύξηση.

Δεν υπάρχει θέμα “κόντρας” σε καμία περίπτωση,για να είμαστε ξεκάθαροι. Απλά η υπόθεση της θητείας “διαβάζεται” διαφορετικά.

Το “πάγωμα” που ανακοίνωσε ο Παναγιωτόπουλος, είναι προφανές ότι έχει αποφασιστεί σε συνεργασία με το Μέγαρο Μαξίμου και τον πρωθυπουργό. Αυτό που απομένει είναι να δούμε πως θα καλυφθούν τα “θέλω” των στρατηγών τα οποία είναι πολύ συγκεκριμένα. Θέλουν περίπου 10.000 περισσότερους στρατιώτες για να “πιάσουν” την οροφή δυνάμεων.

Το πρόβλημα δεν είναι εύκολο στην επίλυσή του. Η μόνη διέξοδος που θα μπορούσε να ικανοποιήσει και τις δύο πλευρές θα ήταν μια “κεραυνοβόλα αναδιοργάνωση” που θα έκλεινε μαζικά στρατόπεδα και θα μπορούσε να εξοικονομήσει χρήμα και προσωπικό ικανοποιώντας τις ανάγκες των ΕΔ και ειδικότερα του στρατού ξηράς με χαμηλότερη οροφή από τη προβλεπόμενη.

Δυστυχώς δεν υπάρχουν τέτοιες ενδείξεις. Κι επειδή όλα δείχνουν ότι το “πάγωμα” της αύξησης της στρατιωτικής θητείας θα διαρκέσει …επ΄ αόριστο, οι στρατηγοί θα πρέπει να βρουν τρόπους για να καλύψουν τις ανάγκες. Και ίσως ο καλύτερος τρόπος θα είναι να είναι αυτοί μπροστάρηδες στο “ξήλωμα” εκατοντάδων αχρείαστων στρατιωτικών μονάδων και στρατοπέδων.

Ο νέος Α/ΓΕΣ Κ.Γκίνης έχει τη φήμη αξιωματικού με μοντέρνες ιδέες και απόψεις. Αναλαμβάνοντας την ηγεσία έχει την ευκαιρία και να το αποδείξει. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

2 δις τουρκικές λίρες εισέπραξαν οι Τούρκοι από εξαγορές θητείας


Ειδικές Δυνάμεις:»κάποιοι για τα δύσκολα».’Ενα κείμενο κι ένα βίντεο για όσους «κυνηγούν το αδύνατο»

Και το Αζερμπαϊτζάν στο δρόμο της ΜΙΤ!Μαθήματα κατασκοπίας σε μαθητές!