Αθώοι οι εργαζόμενοι του Σκαραμαγκά για την εισβολή στο ΥΠΕΘΑ κ

Αθώοι κρίθηκαν οι 11 από τους 12 εργαζόμενους των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά για την “εισβολή” στο ΥΠΕΘΑ.

Αθώοι οι εργαζόμενοι του Σκαραμαγκά για την εισβολή στο ΥΠΕΘΑ κ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αθώοι κρίθηκαν οι 11 από τους 12 εργαζόμενους των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά για την “εισβολή” στο ΥΠΕΘΑ. Ο ένας καταδικάστηκε σε ποινή με τριετή αναστολή.

Το ΥΠΕΘΑ δεν παρέστη καν στη δίκη κι αυτό “πιστώνεται” στον Αβραμόπουλο ο οποίος καιρό τώρα είχε ενημερώσει τους εργαζόμενους γι΄ αυτό.

Ίσως τώρα είναι ευκαιρία να στείλει πίσω στα στρατόπεδά τους και τους άνδρες των Ειδικών Δυνάμεων που “βαράνε σκοπιά” στο ΥΠΕΘΑ ,μετά από εκείνη την επεισοδιακή ημέρα. Το ΥΠΕΘΑ είναι ασφαλές …

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ