Βούτηξαν με την ελληνική σημαία για να πιάσουν τον Σταυρό στο Ηράκλειο

Το κρύο ήταν τσουχτερό, αλλά δεν τους πτόησε.

Βούτηξαν με την ελληνική σημαία για να πιάσουν τον Σταυρό στο Ηράκλειο

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Με την ελληνική σημαία έπεσαν στη θάλασσα για να πιάσουν τον Σταυρό στο Ηράκλειο.

Το κρύο ήταν τσουχτερό, αλλά δεν πτόησε πολλούς Ηρακλειώτες να βουτήξουν στα παγωμένα νερά του λιμανιού του Ηρακλείου, για να πιάσουν τον Σταυρό, όπως επιτάσσει το έθιμο.

Οι κολυμβητές έπεσαν το νερό και ξεδίπλωσαν την ελληνική σημαία τραγουδώντας τον εθνικό ύμνο.

Πηγή: ekriti, φωτογραφίες: eurokinissi

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ