Θεσσαλονίκη: Ενεργή βόμβα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου βρέθηκε στη Λεωφόρο Νίκης

Κλιμάκιο του Στρατού μεταβαίνει στην περιοχή.

Θεσσαλονίκη

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μεγάλη ενεργή βόμβα μεγέθους 500 λιβρών, πιθανότατα του Β’ Π.Π., εντοπίστηκε στη Λεωφόρο Νίκης στη Θεσσαλονίκη.

Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι στην Αστυνομία καθώς κατά τη διάρκεια εργασιών στο κτίριο όπου στεγαζόταν το παλιό εστιατόριο «Όλυμπος Νάουσα» στη Λεωφόρο Νίκης, στην παραλία της Θεσσαλονίκης, βρέθηκε αντικείμενο που μοιάζει με βλήμα από το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Άμεσα το συνεργείο κάλεσε τις αρχές, που έσπευσαν στο σημείο. Όσοι λάμβαναν μέρος στις εργασίες βγήκαν έξω και το κτίριο αποκλείστηκε ώστε να αρχίσει η σχετική έρευνα από το ΤΕΕΜ και να απομακρυνθεί το βλήμα. Στο σημείο μεταβαίνει και ειδικό κλιμάκιο του Στρατού.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ