Επιχείρηση βοήθειας της Τήνου από τις ΕΔ – 3 μέρες χωρίς ρεύμα το νησί

Το αρματαγωγό Σάμος απέπλευσε από τον Ναύσταθμο με προορισμό την Τήνο.

Επιχείρηση βοήθειας της Τήνου από τις ΕΔ – 3 μέρες χωρίς ρεύμα το νησί

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το αρματαγωγό Σάμος απέπλευσε από τον Ναύσταθμο με προορισμό την Τήνο. Το νησί αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα από την διακοπή ηλεκτροδότησης λόγω της κακοκαιρίας.

Ο ΥΕΘΑ Νίκος Δένδιας επικοινώνησε με τον δήμαρχο Τήνου Σ.Ορφανό ο οποίος του περιέγραψε την κατάσταση που επικρατεί στο νησί μετά από την τριήμερη διακοπή ρεύματος.

Ομάδα τεχνικών μεταφέρθηκε στο νησί με ελικόπτερο NH-90 και στο αρματαγωγό θα φιλοξενηθούν όσοι κάτοικοι του νησιού επιθυμούν ,μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ