Φαρμακερό tweet Κικίλια: «H δεδηλωμένη χάθηκε στην Ουάσιγκτον»

Τι είπε ο Τομεάρχης Άμυνας της Νέας Δημοκρατίας.

Φαρμακερό tweet Κικίλια: «H δεδηλωμένη χάθηκε στην Ουάσιγκτον»

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την πεποίηθηση του ότι η δεδηλωμένη της Κυβέρνησης χάθηκε στην Ουάσιγκτον, κατά την επίσκεψη του ΥΕΘΑ Πάνου Καμμένου, εξέφρασε ο Τομεάρχης Άμυνας και βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Βασίλης Κικίλιας με ανάρτηση του στο Twitter. 

«H δεδηλωμένη χάθηκε στην Ουάσιγκτον» σχολίασε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο τουίτερ ο τομεάρχης ‘Αμυνας της Νέας Δημοκρατίας, Βασίλης Κικίλιας, με αφορμή την επίσκεψη του Πάνου Καμμένου στις ΗΠΑ και το σημερινό πρωτοσέλιδο της “Εφημερίδας των Συντακτών”, στο οποίο και τονίζεται πως «ο Π. Καμμένος βλάπτει σοβαρά τη χώρα».

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ