“Φίλε Αντώνη”! Ποιοι έστειλαν θερμή ευχαριστήρια επιστολή στον Οικονόμου

Θεμρή επιστολή των εργαζομένων της Ελευσίνας.

“Φίλε Αντώνη”! Ποιοι έστειλαν θερμή ευχαριστήρια επιστολή στον Οικονόμου

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

“Ο φίλος ο Αντώνης”! Οι εργαζόμενοι στα Ναυπηγεία Ελευσίνας φαίνεται ότι έχουν περάσει την σχέση τους με τον Γενικό Γραμματέα του ΥΠΕΘΑ Αντώνη Οικονόμου …σ΄ άλλο επίπεδο.

Με επιστολή που του έστειλαν τον αποκαλούν “αγαπητέ φίλε” κι εξηγούν στο κείμενό τους γιατί τον νοιώθουν “δικό” τους.

Ιδού λοιπόν τι γράφουν στον Αντώνη…

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ