Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Νικόλαος Παναγιωτόπουλος, είχε σήμερα εθιμοτυπική συνάντηση με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος και Πρόεδρος της Ιεράς Συνόδου Ιεραρχίας κ.κ. Ιερώνυμο Β΄.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών.
Κατά τη διάρκειά της συζητήθηκαν θέματα κοινού ενδιαφέροντος.
Συμφωνήθηκε δε να συνεχιστεί η τακτική επαφή μεταξύ των δύο πλευρών στο πλαίσιο κοινών πρωτοβουλιών και δράσεων.





![Με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο συναντήθηκε ο ΥΕΘΑ Ν. Παναγιωτόπουλος [pics]](https://www.onalert.gr/app/uploads/2019/09/yetha-arxiepiskopos6-1440x960.jpg)



