Μετά από αίτημα του Συνδέσμου Φυλακισθέντων και Εξορισθέντων Αγωνιστών (ΣΦΕΑ) διατίθεται ο χώρος βασανιστηρίων της πρώην ΚΥΠ Θεσσαλονίκης στη διάρκεια της δικτατορίας, ο οποίος βρίσκεται παραπλεύρως του Πολεμικού Μουσείου, για να χρησιμοποιηθεί ως Μουσείο Αντιδικτατορικού Αγώνα. Η διάθεση αυτή αποτελεί ενέργεια σεβασμού και αναγνώρισης των αγωνιστών της περιόδου της δικτατορίας (1967-1974) από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
Μουσείο ο χώρος των βασανιστηρίων της ΚΥΠ
Σεβασμός και αναγνώριση.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



