Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος “είχε πάρει τ΄ όπλο του” στην επίσκεψή του στο κέντρο νεοσυλλέκτων της Τρίπολης.
Οι φωτογραφίες του έκαναν θραύση στο διαδίκτυο και κάποιοι φρόντισαν να “βάλουν τη δική του πινελιά”.
.jpg)
Με αρκετό χιούμορ είναι η αλήθεια ,το οποιο δεν λείπει και από τον Αβραμόπουλο.
Ο Αβραμόπουλος λοιπόν ως Ράμπο.




