Ο ΥΦΕΘΑ Θ. Δαβάκης συναντήθηκε με εργαζόμενους από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά

Σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις

Ο ΥΦΕΘΑ Θ. Δαβάκης συναντήθηκε με εργαζόμενους από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αντιπροσωπεία των εργαζομένων από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά έγινε δεκτή από τον υφυπουργό Εθνικής ‘Αμυνας Αθανάσιο Δαβάκη, ενώ έξω από το υπουργείο Εθνικής ‘Αμυνας παραμένουν περίπου 200 εργαζόμενοι.

Κατά τη συνάντηση, στην οποία ήταν παρών και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Αν. Οικονόμου, ο κ.Δαβάκης άκουσε τα αιτήματα των εργαζομένων, οι οποίοι του μίλησαν για την κατάσταση που βιώνουν, 18 μήνες απλήρωτοι, όπως είπαν.

Ο υφυπουργός Άμυνας μετέφερε στους εργαζομένους ότι βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις του υπουργείου με την εταιρεία, ώστε να βρεθεί μια δίκαιη λύση και ότι θα μεταφέρει στον υπουργό Δ. Αβραμοπουλο τα αιτήματα που του έθεσαν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εξω από το Πεντάγωνο οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ