Φαντάροι στο Πολυτεχνείο – Χαιρέτησαν με υψωμένη γροθιά

Οι στρατιώτες κατέθεσαν στεφάνι στο Πολυτεχνείο και στάθηκαν προσοχή υψώνοντας τη γροθιά τους.

Φαντάροι στο Πολυτεχνείο – Χαιρέτησαν με υψωμένη γροθιά

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Πέντε στρατιώτες έκαναν την εμφάνισή τους μετά τις 10:00 στο Πολυτεχνείο, σύμφωνα με το ρεπροτάζ του Newsit.gr.

Οι στρατιώτες κατέθεσαν στεφάνι στο Πολυτεχνείο και στάθηκαν προσοχή υψώνοντας τη γροθιά τους.

Οι πέντε, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι στρατεύσιμοι που υπηρετούν την θητεία τους. Πήγαν στο Πολυτεχνείο με τη στολή και κατέθεσαν στεφάνι την ώρα που τα μέλη του ΚΚΕ φώναζαν το σύνθημα “οι στρατιώτες είναι του λαού παιδιά, έξω από τα σύνορα δεν έχουνε δουλειά”.

 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ