Τον νέο πρέσβη των ΗΠΑ στην Αθήνα Ντέιβιντ Πιρς δέχθηκε σήμερα σε εθιμοτυπική συνάντηση ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στην κατάσταση στην ευρύτερη περιοχή και το σταθεροποιητικό ρόλο που διαδραματίζει η Ελλάδα καθώς και ζητήματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ντέϊβιντ Πήρς: Διπλωμάτης “ειδικών αποστολών” ο νέος αμερικανός πρέσβυς στην Αθήνα
-990x660.jpg)



