Υπερωρίες πληρώνουν στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας

Στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας πάντως πληρώνουν υπερωρίες.

Υπερωρίες πληρώνουν στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας πάντως πληρώνουν υπερωρίες. Όπως προκύπτει από απόφαση που έχει δημοσιευτεί στη Διαύγεια, έχει συγκροτηθεί μια ομάδα η οποία υποστηρίζει το υπουργικό επιτελείο και για το οποιο προβλέπεται υπερωριακή απασχόληση ακόμη και εργασία τις Κυριακές.

Δεν αμφισβητούμε ότι οι άνθρωποι εργάζονται και πέραν του ωραρίου τους,αλλά μήπως τη περίοδο που ζούμε καλό θα ήταν να πήγαιναν “πίσω” οι υπερωριακές αποζημιώσεις;

Για να το ξαναδούν εκεί στον Πειραιά στο λιμάνι. 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ