“Ενοχλήθηκαν” πολλοί με τη προχθεσινή μας αποκάλυψη ότι υπουργός της κυβέρνησης δεν πήρε απόδειξη από ταβέρνα της εκλογικής του περιφέρειας “επιτυγχάνοντας” καλύτερη τιμή . Δεν “υπάρχουμε” για να είμαστε αρεστοί και ο υπουργός νομίζουμε ότι θα πρέπει να εξηγήσει στο Μαξίμου την “έμπνευσή” του. Προϋποθέτει βέβαια κάποιος από εκεί να ευαισθητοποιηθεί…
Ο “υπουργός άνευ αποδείξεως” θα δώσει εξηγήσεις για τη “λιποταξία” του στη μάχη της φοροδιαφυγής;
Να δώσει εξηγήσεις ο υπουργός "άνευ αποδείξεως".



