1 εκ.δολάρια ξόδεψε το Ρωσικό υπουργείο Άμυνας για …Tetris!Βίντεο!

Το υπουργείο Άμυνας της Ρωσίας έχει ξοδέψει πάνω από $ 1 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών ,όπως το…Tetris!

1 εκ.δολάρια ξόδεψε το Ρωσικό υπουργείο Άμυνας για …Tetris!Βίντεο!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το υπουργείο Άμυνας της Ρωσίας έχει ξοδέψει πάνω από $ 1 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών ,όπως το…Tetris!
Αρχικά, η ιδέα ήταν να σχεδιάσει τη ρωσική εναλλακτική πρόταση στα αμερικανικά και γιαπωνέζικα video games, όπου οι Ρώσοι εμφανίζονται ως ο εχθρός. Στο παιχνίδι «Call of Duty”, για παράδειγμα, οι Ρώσοι εμφανίζονται να εισβάλλουν στις ΗΠΑ κάνοντας ακόμη και ρίψη πυρηνικών βομβών στην Washington .
Ρώσοι αξιωματούχοι είχαν την άποψη ότι ένα παιχνίδι με τη ρωσική εκδοχή του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου, θα ενίσχυε τον πατριωτισμό των νέων.

Ωστόσο, αντί να σχεδιάσουν ένα στρατηγικό παιχνίδι , όπως όλοι ανέμεναν, το Ρωσικό υπουργείο Άμυνας κατέληξε σε μια σειρά από απλοϊκά flash παιχνίδια που διατίθενται στην ιστοσελίδα του. Μεταξύ αυτών είναι γνωστές εφαρμογές όπως ο Ναρκαλιευτής και το Tetris!

Τώρα πως κόστισαν αυτά τα παιχνίδια 1 εκατομμύριο δολάρια; Όπως καταλαβαίνετε πολλά λέγονται αν και από το υπουργείο Άμυνας έσπευσαν να υποστηρίξουν ότι το κόστος αφορά στη γενικότερη αναμόρφωση της ιστοσελίδας του! Και πάλι 1 εκατομμύριο δολάρια; Ήμαρτον…

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ