Από την έκρηξη καταστράφηκαν ένα περιπολικό της αστυνομίας και ένα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο, όπως είπε ο επικεφαλής του επαρχιακού συμβουλίου της Μπαγντίς, Φαϊζουλάχ Αζίμι, αποδίδοντας την ευθύνη της επίθεσης στους Ταλιμπάν. Το υπουργείο Εσωτερικών επιβεβαίωσε τον απολογισμό, συμπληρώνοντας ότι στα θύματα περιλαμβάνονται γυναίκες και παιδιά.
«Μια νάρκη που είχε τοποθετηθεί στο δρόμο σκότωσε δύο αστυνομικούς και οκτώ πολίτες», δήλωσε ο Αζίμι, επισημαίνοντας ότι οι άμαχοι ήταν μέλη της ίδιας οικογένειας.



