Βρήκαν χαμένο γερμανικό υποβρύχιο του Β΄ΠΠ…σε ποτάμι του Καναδά.ΒΙΝΤΕΟ

Μια ομάδα δυτών που έψαχνε τα πτώματα τριών ανδρών που έχουν χαθεί από το 2010,στον ποταμό Τσώρτσιλ στο Λαμπραντόρ της Νέας Γης στον Καναδά,υποστηρίζουν ότι βρήκαν ένα χαμένο από το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο γερμανικό υποβρυχίο.

Βρήκαν χαμένο γερμανικό υποβρύχιο του Β΄ΠΠ…σε ποτάμι του Καναδά.ΒΙΝΤΕΟ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μια ομάδα δυτών που έψαχνε τα πτώματα τριών ανδρών που έχουν χαθεί από το 2010,στον ποταμό Τσώρτσιλ στο Λαμπραντόρ της Νέας Γης στον Καναδά,υποστηρίζουν ότι βρήκαν ένα χαμένο από το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο γερμανικό υποβρυχίο.

Ο B. Corbin, επικεφαλής των δυτών,δήλωσε ότι είναι 100% βέβαιοι ότι βρήκαν “ένα κειμήλιο του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου”.

Πως βρέθηκε το υποβρύχιο στο ποτάμι; Λένε ότι ο ποταμός ήταν αρκετά βαθύς και πριν “φραχθεί” το 1970 ένα υποβρύχιο θα μπορούσε να εισέλθει σ΄ αυτόν!

Παρόλα αυτά η υπόθεση του υποβρυχίου και το πως χάθηκε παραμένουν ένα άλυτο μυστήριο.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ 



Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στρατιώτης στη Λευκορωσία
ΚΟΣΜΟΣ

H Ουκρανία καλεί σε «επαγρύπνηση» για αυξημένη στρατιωτική δραστηριότητα στη Λευκορωσία

Η Ουκρανία ενισχύει την άμυνά της κατά μήκος των βόρειων συνόρων της μετά από ενδείξεις ότι η Ρωσία προσπαθεί να αξιοποιήσει περισσότερο τη Λευκορωσία στη σύγκρουση