Φωτιά σε πυρηνικό υποβρύχιο των ΗΠΑ

Τουλάχιστον επτά άνθρωποι τραυματίστηκαν από πυρκαγιά που ξέσπασε σε ένα αμερικανικό πυρηνικό υποβρύχιο σε ναυπηγείο στην πολιτεία του Maine.Ο πυρηνικός αντιδραστήρας του σκάφους τέθηκε σε κίνδυνο, υποστηρίζει το αμερικανικό το ναυτικό .

Φωτιά σε πυρηνικό υποβρύχιο των ΗΠΑ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τουλάχιστον επτά άνθρωποι τραυματίστηκαν από πυρκαγιά που ξέσπασε σε ένα αμερικανικό πυρηνικό υποβρύχιο σε ναυπηγείο στην πολιτεία του Maine.Ο πυρηνικός αντιδραστήρας του σκάφους τέθηκε σε κίνδυνο, υποστηρίζει το αμερικανικό το ναυτικό .

Η φωτιά ξέσπασε στο USS Μαϊάμι στο μπροστινό μέρος των χώρων διαβίωσης ,διοίκησης και ελέγχου .

Σύμφωνα με το αμερικανικό ναυτικό στο υποοβρύχιο δεν υπήρχαν φορτωμένα όπλα και διαβεβαιώνουν ότι δεν υπάρχει θέμα με τον πυρηνικό του αντιδραστήρα.

Από τους επτά τραυματίες οι πέντε είναι πυροσβέστες και οι δύο μέλη του πληρώματος.Ένας απ΄ αυτούς είναι σε σοβαρή αλλά σταθερή κατάσταση.
 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ