“Μέχρι το Μάρτιο,πρέπει να χτυπήσουμε Ιράν.Μετά θα έχει πυρηνικά”!

Το Ισραήλ πιστεύει ότι ο χρόνος για να προλάβει την “πυρηνική ολοκλήρωση” των σχεδίων του Ιράν τελειώνει. Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιοποιεί το Debkafiles το στρατιωτικό πλήγμα πρέπει να γίνει το αργότερο μέχρι το Μάρτιο του 2012.

“Μέχρι το Μάρτιο,πρέπει να χτυπήσουμε Ιράν.Μετά θα έχει πυρηνικά”!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το Ισραήλ πιστεύει ότι ο χρόνος για να προλάβει την “πυρηνική ολοκλήρωση” των σχεδίων του Ιράν τελειώνει. Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιοποιεί το Debkafiles το στρατιωτικό πλήγμα πρέπει να γίνει το αργότερο μέχρι το Μάρτιο του 2012.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ αν δεν γίνει αυτό ,τότε τον Απρίλιο το Ιράν θα έχει στα χέρια του πέντε πυρηνικές βόμβες.

Αυτές οι πληροφορίες έχουν μεταφερθεί στην Ουάσινγκτον και γι΄ αυτό τη τελευταία φορά που αναφέρθηκε στο Ιράν -σύμφωνα με το ρεπορτάζ- ο Μπάρακ Ομπάμα είπε για πρώτη φορά ότι τα πυρηνικά του Ιράν αποτελούν ευθεία απειλή για τα αμερικανικά συμφέροντα ,ενώ μέχρι τώρα έκανε λόγο για τα “περιφερειακά αμερικανικά συμφέροντα”.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ