Ο Ερντογάν στη Σομαλία,ανακοίνωσε πρεσβεία.

Ο Ερντογάν στη Σομαλία,ανακοίνωσε πρεσβεία.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η Τουρκία θα ιδρύσει πρεσβεία στη Σομαλία, δήλωσε ο πρωθυπουργός Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στην διάρκεια επίσκεψής του στην πρωτεύουσα της αφρικανικής χώρας με στόχο να προελκύσει προσοχή στο λιμό που τη σαρώνει, όπως και ολόκληρο το Κέρας της Αφρικής.

   

Σημείωσε παράλληλα στην διάρκεια συνέντευξης Τύπου ότι η Τουρκία θα αναλάβει την κατασκευή ενός δρόμου από το αεροδρόμιο του Μογκαντίσου ως την πόλη, θα αναλάβει επίσης πρωτοβουλία ώστε να διανοιχτούν πηγάδια για να βελτιωθεί η ποιότητα της υδροδότησης, να κτιστούν σχολεία και σπίτια.


Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ