Οι Αμερικανοί έχασαν κι άλλο UAV!Αυτή τη φορά στη Σομαλία

Δεύτερο uav ,αυτή τη φορά στη Σομαλία έχασαν οι Αμερικανοί

Οι Αμερικανοί έχασαν κι άλλο UAV!Αυτή τη φορά στη Σομαλία

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι Αμερικανοί έχασαν και δεύτερο UAV,μέσα σε λίγες εβδομάδες!

Αυτή τη φορά στη Σομαλία,όπου ένα μη επανδρωμένο αεροσκάφος συνετρίβη σε ένα στρατόπεδο προσφύγων στην πρωτεύουσα Μογκαντίσου.

Οι Αμερικανοί χρησιμοποιούν UAV στη Σομαλία για να χτυπούν κρησφύγετα τρομοκρατών της Αλ Κάϊντα.

Μάρτυρες ανέφεραν ότι είδαν το UAV να πέφτει μέσα στο στρατόπεδο προσφύγων.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ