Πέθανε ο βομβιστής του Λόκερμπι.Βίντεο

Ο Αμπντέλ Μπασέτ αλ-Μεγκράχι, αξιωματικός της υπηρεσίας πληροφοριών της Λιβύης που καταδικάστηκε για τη βομβιστική επίθεση του Lockerbie το 1988, πέθανε

Πέθανε ο βομβιστής του Λόκερμπι.Βίντεο

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Αμπντέλ Μπασέτ αλ-Μεγκράχι, αξιωματικός της υπηρεσίας πληροφοριών της Λιβύης που καταδικάστηκε για τη βομβιστική επίθεση του Lockerbie το 1988, πέθανε  σχεδόν τρία χρόνια αφότου αφέθηκε ελεύθερος από τη φυλακή της Σκωτίας προκαλώντας την οργή των συγγενών των 270 θυμάτων της επίθεσης, θύματα. Ήταν 60 ετών.
Είχε αφεθεί ελεύθερος τον Αύγουστο του 2009, για ανθρωπιστικούς λόγους για επιστρέψει στην πατρίδα του αφού είχε διαγνωστεί ότι είχε καρκίνο τελικού σταδίου. Εκείνη την εποχή, οι γιατροί προέβλεψαν ότι είχε μόνο τρεις μήνες για να ζήσει.
 
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ



Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ