“Θα σκοτώνουμε 10 αμερικανούς για κάθε νεκρό Ιρανό”

Αυτή ήταν η απάντηση σε όσα είχαν πει Αμερικανοί στρατιωτικοί για τη δολοφονία αξιωματικών των Φρουρών της Επανάστασης

“Θα σκοτώνουμε 10 αμερικανούς για κάθε νεκρό Ιρανό”

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Δέκα Αμερικανοί αξιωματικοί θα σκοτωθούν στο Ιράκ και το Αφγανιστάν, αν οι ΗΠΑ δολοφονήσουν έναν Ιρανό αξιωματικό, προειδοποίησε ο Ιρανός στρατηγός Αμίρ Αλί Χατζιζαντέχ, απαντώντας σε μία πρόταση που είχαν κάνει Αμερικανοί στρατιωτικοί για τη δολοφονία Ιρανών αξιωματικών, σύμφωνα με το πρακτορείο Fars.

   

“Μία χούφτα Αμερικανοί χωρίς μυαλό που φαίνεται να πάσχουν από Αλτσχάιμερ απειλούν να δολοφονήσουν τους αξιωματικούς των Φρουρών της Επανάστασης”, δήλωσε ο Χατζιζαντέχ, διοικητής της αεροδιαστημικής δύναμης των Φρουρών της Επανάστασης, σύμφωνα με το πρακτορείο. 

   

“Δεν πρέπει να ξεχνάτε τους Αμερικανούς αξιωματικούς που βρίσκονται στο Αφγανιστάν, στο Ιράκ και σε άλλες χώρες της περιοχής. Αν δολοφονήσετε έναν δικό μας, θα δολοφονήσουμε δέκα δικούς σας”, πρόσθεσε.

   

Αμερικανοί στρατιωτικοί είχαν δηλώσει στα τέλη Οκτωβρίου ενώπιον του αμερικανικού Κογκρέσου ότι οι ΗΠΑ θα έπρεπε να δολοφονήσουν αξιωματικούς των Φρουρών της Επανάστασης.

   

“Γιατί να μην τους δολοφονήσουμε; Αυτοί οι άνθρωποι έχουν δολοφονήσει περίπου χίλιους δικούς μας. Γιατί δεν τους δολοφονούμε; Δεν υπονοώ μία στρατιωτική δράση, δεν υπονοώ μυστικές επιχειρήσεις”, δήλωσε ο Τζαν Κίνι, πρώην διοικητής του στρατού ξηράς των ΗΠΑ. 


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

«Κοντά στην κατασκευή πυρηνικού όπλου» το Ιράν

Γιατί η Τουρκία δεν μπορεί να τα βάλει με το Ισραήλ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ