Μήπως να μας εξηγήσει το ΓΕΑ ποια ακριβώς είναι η επιχειρησιακή ανάγκη που καλύπτει η τοποθέτηση πτέραρχου,μέλους του Ανωτάτου Αεροπορικού Συμβουλίου, στην Κύπρο;
Ρωτάμε γιατί έχει γίνει ένα σχετικό “σούσουρο” στους διαδρόμους του ΓΕΑ. Λογικά αναρωτιούνται οι αεροπόροι: “Πως ακριβώς θα συμμετέχει ο πτέραρχος στις συνεδριάσεις του ΑΑΣ; Θα έρχεται εκείνος ή θα κατεβαίνουν οι υπόλοιποι πτέραρχοι στη Κύπρο; Ή μήπως θα συνεδριάζουν με …τηλεδιάσκεψη”.
Λογικές οι απορίες,παράλογη η απόφαση της τοποθέτησης. Αλλά να ήταν ο μοναδικός παραλογισμός του ΓΕΑ και το ΥΕΘΑ,αυτός, τι καλά που θα ‘τανε.



