Αφγανιστάν: Τουλάχιστον 17 νεκροί από έκρηξη σε τζαμί

Λουτρό αίματος στο Αφγανιστάν

Αφγανιστάν

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τουλάχιστον 17 άνθρωποι που προσεύχονταν σήμερα σε τζαμί σκοτώθηκαν από την έκρηξη βόμβας που είχε τοποθετηθεί μέσα στον χώρο λατρείας σε περιοχή της επαρχίας Νανγκαρχάρ, στο ανατολικό Αφγανιστάν.

Οι νεκροί ανέρχονται σε 17 και οι τραυματίες σε 40, δήλωσε ο εκπρόσωπος της αστυνομίας της Νανγκαρχάρ, ο Μουμπάρεθ Άταλ.

Οι νεκροί ανέρχονται σε περίπου 20, δήλωσε παράλληλα και ο εκπρόσωπος του επαρχιακού κυβερνήτη, ο Αταουλάχ Χογιάνι, σημειώνοντας ότι, καθώς η έκρηξη σημειώθηκε την ώρα της προσευχής της Παρασκευής μέσα στο τζαμί που βρίσκεται στην περιοχή Χάσκα Μένα, οι νεκροί είναι «όλοι πιστοί».

«Η οροφή του τζαμιού έπεσε εξαιτίας της έκρηξης», πρόσθεσε.

Προς το παρόν καμία οργάνωση δεν έχει αναλάβει την ευθύνη γι’αυτήν.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ