Αποχωρουν 33,000 Αμερικανοί στρατιώτες απο το Αφγανιστάν

Το τελευταίο «κύμα» των 33.000 αμερικανών στρατιωτών που έστειλε ο πρόεδρος Ομπάμα πριν από τρία χρόνια στο Αφγανιστάν αποχωρεί

Αποχωρουν 33,000 Αμερικανοί στρατιώτες απο το Αφγανιστάν

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 
Το τελευταίο «κύμα» των 33.000 αμερικανών στρατιωτών που έστειλε ο πρόεδρος Ομπάμα πριν από τρία χρόνια στο Αφγανιστάν αποχωρεί από τη χώρα επιστρέφοντας στα προ αποστολής επίπεδα, δήλωσε ανώτερος αξιωματούχος του αμερικανικού υπουργείου Άμυνας την Παρασκευή.

Η αύξηση των αμερικανικών στρατευμάτων στο Αφγανιστάν είχε ως στόχο την απαοδυνάμωση των Ταλιμπάν και τη δημιουργία συνθηκών για τις δυνάμεις του ΝΑΤΟ, ώστε να προχωρήσει η εκπαίδευση του αφγανικού στρατού και αυτός να αναλάβει την ασφάλεια της χώρας, επιτρέποντας το ενδεχόμενο της απεμπλοκής των δυνάμεων της Δύσης.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ