Αρμενία: Τρεις στρατιώτες νεκροί σε μάχες με δυνάμεις του Αζερμπαϊτζάν

Το υπουργείο Άμυνας στην Αρμενία διευκρίνισε ότι οι αιματηρές συγκρούσεις σημειώθηκαν σε βορειοανατολικό τομέα των συνόρων.

Αρμενία - Αζερμπαϊτζάν

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τρεις στρατιώτες σκοτώθηκαν σε μάχες με δυνάμεις του Αζερμπαϊτζάν στα σύνορα των δύο χωρών, ανακοίνωσε σήμερα η Αρμενία.

Επρόκειτο για τις φονικότερες συγκρούσεις μετά το τέλος του πολέμου στο Ναγκόρνο Καραμπάχ το 2020.

Στις μάχες «που ακολούθησαν επίθεση των δυνάμεων του Αζερμπαϊτζάν», ο απολογισμός των θυμάτων ανήλθε σε «τρεις νεκρούς και δύο τραυματίες στην αρμενική πλευρά», ανέφερε το υπουργείο Άμυνας στην Αρμενία σε δελτίο Τύπου που δημοσιοποίησε, διευκρινίζοντας ότι οι συγκρούσεις σημειώθηκαν σε βορειοανατολικό τομέα των συνόρων.

Στον πόλεμο-αστραπή έξι εβδομάδων το 2020 (Σεπτέμβριος-Νοέμβριος), ο στρατός του Αζερμπαϊτζάν εξεδίωξε αρμένιους αυτονομιστές και δυνάμεις της Αρμενίας από περιοχές που έλεγχαν από τη δεκαετία του 1990 στον θύλακα Ναγκόρνο Καραμπάχ και γύρω από αυτόν, προτού οι δύο πλευρές καταλήξουν σε συμφωνία κατάπαυσης του πυρός με τη μεσολάβηση της Ρωσίας.

Πηγή: AFP / Reuters / ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στρατιώτης στη Λευκορωσία
ΚΟΣΜΟΣ

H Ουκρανία καλεί σε «επαγρύπνηση» για αυξημένη στρατιωτική δραστηριότητα στη Λευκορωσία

Η Ουκρανία ενισχύει την άμυνά της κατά μήκος των βόρειων συνόρων της μετά από ενδείξεις ότι η Ρωσία προσπαθεί να αξιοποιήσει περισσότερο τη Λευκορωσία στη σύγκρουση