B-52: Στρατηγικά βομβαρδιστικά των ΗΠΑ έστειλαν “μήνυμα” ισχύος στο Ιράν [vid]

Τι ανέφερε σε ανακοίνωση η Κεντρική Διοίκηση των Ενόπλων Δυνάμεων των ΗΠΑ.

B-52

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Δύο αμερικανικά στρατηγικά βομβαρδιστικά τύπου B-52 εκτέλεσαν επιτυχημένα αποστολή στη Μέση Ανατολή, ανέφερε η Κεντρική Διοίκηση των Ενόπλων Δυνάμεων των ΗΠΑ, πραγματοποιώντας πτήση κοντά στα σύνορα του Ιράν, με στόχο να στείλει “μήνυμα” ισχύος στη Τεχεράνη.

Οι εντάσεις στη Μέση Ανατολή έχουν αυξηθεί ιδιαίτερα, μετά τη δολοφονία του Ιρανού πυρηνικού επιστήμονα, με την Τεχεράνη να “στοχοποιεί” το Ισραήλ και τους συμμάχους των ΗΠΑ στην περιοχή, ως υπεύθυνους αυτουργούς για την εκτέλεση του “αρχιτέκτονα” του πυρηνικού προγράμματος της χώρας.

Ωστόσο αυτό το γεγονός δεν αποτρέπει τις αμερικανικές στρατιωτικές δυνάμεις από το να πραγματοποιούν ασκήσεις στην ευρύτερη περιοχή της Αραβικής Χερσονήσου και του Κόλπου, ως ένα “μέσο” αποτροπής του Ιράν από την οποιαδήποτε απόπειρα κλιμάκωσης των εντάσεων εις βάρος των αμερικανικών στρατιωτικών δυνάμεων που βρίσκονται στη Μέση Ανατολή ή των συμμάχων τους.

Στο πλαίσιο αυτό η κεντρική Διοίκηση των ΗΠΑ ανακοίνωση την αποστολή δύο στρατηγικών βομβαρδιστικών B-52 στις προαναφερθείσες περιοχές με στόχο την αποτροπή εχθρικών πράξεων από το Ιράν προς τις αμερικανικές και φίλιες δυνάμεις στην περιοχή”.

Με πληροφορίες από: AMN

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ