CENTCOM: Στους έξι οι νεκροί Αμερικανοί στρατιώτες από τις συγκρούσεις με το Ιράν

Δύο ακόμη Αμερικανοί στρατιώτες σκοτώθηκαν στο πλαίσιο της επιχείρησης «Επική οργή» κατά του Ιράν, όπως ανακοίνωσε η Κεντρική Διοίκηση των ΗΠΑ (CENTCOM). 

CENTCOM

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Δύο ακόμη Αμερικανοί στρατιώτες σκοτώθηκαν στην περιοχή της Μέσης Ανατολής, στο πλαίσιο της επιχείρησης «Επική οργή» (Epic Fury) κατά του Ιράν, όπως ανακοίνωσε το βράδυ της Δευτέρας (2.03.2026) η Κεντρική Διοίκηση των Ενόπλων Δυνάμεων των ΗΠΑ (CENTCOM).

«Μέχρι τώρα, έξι Αμερικανοί στρατιωτικοί έχουν σκοτωθεί εν μέσω μάχης. Οι αμερικανικές δυνάμεις ανέκτησαν πρόσφατα τα λείψανα δύο προηγουμένως αγνοούμενων στρατιωτικών από μια εγκατάσταση που επλήγη κατά τη διάρκεια των αρχικών επιθέσεων του Ιράν στην περιοχή. Οι πολεμικές επιχειρήσεις συνεχίζονται. Οι ταυτότητες των πεσόντων αποκρύπτονται μέχρι 24 ώρες μετά την ειδοποίηση των συγγενών», αναφέρει η ανακοίνωση της CENTCOM.

Φωτογραφία Reuters

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ