CNN: «Το Ιράν έχει τοποθετήσει νάρκες στα Στενά του Ορμούζ» – «Να τις βγάλουν αμέσως», προειδοποιεί ο Τραμπ

«Αν για οποιονδήποτε λόγο τοποθετήθηκαν νάρκες στα Στενά του Ορμούζ, οι στρατιωτικές συνέπειες για το Ιράν θα είναι τεράστιες», απειλεί ο Τραμπ.

Ιράν - Στενά του Ορμούζ - νάρκες

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το Ιράν έχει αρχίσει να τοποθετεί νάρκες στα Στενά του Ορμούζ, το σημείο από όπου περνάει περίπου το ένα πέμπτο του συνολικού αργού πετρελαίου στον κόσμο, σύμφωνα το CNN, το οποίο επικαλείται αξιόπιστες πηγές.

Η τοποθέτηση των ναρκών δεν είναι ακόμη εκτεταμένη, καθώς έχουν τοποθετηθεί μερικές δεκάδες τις τελευταίες ημέρες, ανέφεραν οι πηγές. Ωστόσο, το Ιράν εξακολουθεί να διατηρεί πάνω από 80% έως 90% των μικρών σκαφών ναρκοθέτησης στον στόλο του, ανέφερε μία από τις πηγές, επομένως οι δυνάμεις του θα μπορούσαν να τοποθετήσουν εκατοντάδες νάρκες στην κρίσιμη θαλάσσια οδό όσο συνεχίζεται ο πόλεμος.

Άμεση ήταν η αντίδραση του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος με ανάρτησή του στo Truth Social προειδοποίησε την Τεχεράνη να αφαιρέσει άμεσα οποιεσδήποτε νάρκες από τα Στενά του Ορμούζ.

«Αν το Ιράν έχει τοποθετήσει νάρκες στα Στενά του Ορμούζ – και δεν έχουμε αναφορές ότι το έχουν κάνει -, θέλουμε να αφαιρεθούν ΑΜΕΣΩΣ! Εάν για οποιονδήποτε λόγο τοποθετήθηκαν νάρκες και δεν αφαιρεθούν αμέσως, οι στρατιωτικές συνέπειες για το Ιράν θα είναι σε επίπεδο που δεν έχουμε ξαναδεί. Εάν, από την άλλη πλευρά, αφαιρέσουν ό,τι μπορεί να έχει τοποθετηθεί, θα είναι ένα γιγάντιο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση!», έγραψε ο Αμερικανός πρόεδρος.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ