«Διπλωματικός πόλεμος» ανάμεσα σε Ουκρανία και Ουγγαρία με αμοιβαίες απελάσεις διπλωματών

Η κυβέρνηση στην Ουγγαρία ανακοίνωσε σήμερα Παρασκευή την απέλαση δύο Ουκρανών διπλωματών, κατηγορώντας τους για κατασκοπεία.

Ουκρανία - Ουγγαρία

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η κυβέρνηση στην Ουγγαρία ανακοίνωσε σήμερα την απέλαση δύο Ουκρανών διπλωματών, κατηγορώντας τους για κατασκοπεία, σε αντίποινα για τη σύλληψη δύο Ούγγρων, φερόμενων κατασκόπων, στη δυτική Ουκρανία και μετά τις κατηγορίες του Κιέβου περί αποκάλυψης ουγγρικού δικτύου κατασκοπείας – μια εξέλιξη που σημειώνεται πρώτη φορά με φόντο τις τεταμένες σχέσεις μεταξύ των δύο γειτονικών χωρών.

«Απελάσαμε σήμερα δύο κατάσκοπους που εργάζονταν υπό διπλωματική κάλυψη στην πρεσβεία της Ουκρανίας στη Βουδαπέστη», δήλωσε σήμερα ο υπουργός Εξωτερικών της Ουγγαρίας Πίτερ Σιγιάρτο, σε βίντεο που ανέβασε στο Facebook, καταγγέλλοντας τις εκστρατείες δυσφήμισης του Κιέβου κατά της Βουδαπέστης.

Η ουκρανική υπηρεσία ασφαλείας SBU ανακοίνωσε νωρίτερα σήμερα ότι αποκάλυψε δίκτυο κατασκόπων που διαχειριζόταν η Ουγγαρία για να αποκτήσει πληροφορίες για την άμυνα της Ουκρανίας.

Σε ανακοίνωση, η SBU δήλωσε ότι έθεσε υπό κράτηση δύο ύποπτους πράκτορες, τους οποίους, σύμφωνα με την ουκρανική υπηρεσία, διαχειριζόταν η υπηρεσία πληροφοριών του ουγγρικού στρατού.

Μετά την ανακοίνωση για την απέλαση των Ουκρανών διπλωματών, το Κίεβο ανακοίνωσε ότι απελαύνει δύο Ούγγρους διπλωμάτες.

Με πληροφορίες από: ΑΠΕ – ΜΠΕ / Φωτογραφία αρχείου Reuters

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στρατιώτης στη Λευκορωσία
ΚΟΣΜΟΣ

H Ουκρανία καλεί σε «επαγρύπνηση» για αυξημένη στρατιωτική δραστηριότητα στη Λευκορωσία

Η Ουκρανία ενισχύει την άμυνά της κατά μήκος των βόρειων συνόρων της μετά από ενδείξεις ότι η Ρωσία προσπαθεί να αξιοποιήσει περισσότερο τη Λευκορωσία στη σύγκρουση