Έσπερ: Θα αφήσουμε στο Αφγανιστάν λιγότερους από 5.000 στρατιωτικούς

Ο Έσπερ έκανε τη δήλωση αυτή στο πλαίσιο συνέντευξής που παραχώρησε στο τηλεοπτικό δίκτυο Fox News.

Έσπερ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι ΗΠΑ σχεδιάζουν να μειώσουν το επίπεδο των δυνάμεών τους στο Αφγανιστάν «σε αριθμό κάτω των 5.000» στρατιωτικών περί τα τέλη Νοεμβρίου, δήλωσε ο υπουργός Άμυνας Μαρκ Έσπερ σε συνέντευξη που μεταδόθηκε χθες Σάββατο (τοπική ώρα), δίνοντας λεπτομέρειες για τα σχέδιο που ανακοίνωσε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ.

Οι ΗΠΑ διατηρούν επί του παρόντος περίπου 8.600 στρατιωτικούς ανεπτυγμένους στο Αφγανιστάν.

Σε συνέντευξή του που δημοσίευσε τη Δευτέρα ο ειδησεογραφικός ιστότοπος Axios, ο Τραμπ εξήγγειλε ότι οι ΗΠΑ θα μειώσουν τον αριθμό τους σε περίπου 4.000.

Ο Έσπερ έκανε τη δήλωση αυτή στο πλαίσιο συνέντευξής που παραχώρησε στο τηλεοπτικό δίκτυο Fox News.

Πηγή: Reuters/ΑΠΕ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ