Γαλλία: Έκκληση για άμεσο περιορισμό της κατανάλωσης ενέργειας

«Πρέπει να εργαστούμε συλλογικά για να μειώσουμε την κατανάλωσή μας προκειμένου να ανακτήσουμε ένα περιθώριο ελιγμών» αναφέρουν εταιρείες-κολοσσοί στη Γαλλία.

EE

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Νοικοκυριά και επιχειρήσεις στη Γαλλία πρέπει να μειώσουν «αμέσως» την κατανάλωση ενέργειας προκειμένου να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι τον φετινό χειμώνα για να αντιμετωπίσουν μια διαφαινόμενη ενεργειακή κρίση.

Αυτό προειδοποιούν οι επικεφαλής των γαλλικών ενεργειακών κολοσσών Engie, EDF και TotalEnergies μέσω της κυριακάτικης εφημερίδας Journal du Dimanche.

«Πρέπει να εργαστούμε συλλογικά για να μειώσουμε την κατανάλωσή μας προκειμένου να ανακτήσουμε ένα περιθώριο ελιγμών», αναφέρουν οι γαλλικές εταιρείες σε ανοικτή επιστολή τους, επικαλούμενες την απότομη μείωση των παραδόσεων φυσικού αερίου από τη Ρωσία, καθώς και την περιορισμένη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας στην Ευρώπη εξαιτίας προβλημάτων συντήρησης.

«Η ανάληψη δράσης στη Γαλλία, από το καλοκαίρι ακόμα, θα μας επιτρέψει να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι στην αρχή του προσεχούς χειμώνα, ιδίως όσον αφορά τη διατήρηση των αποθεμάτων φυσικού αερίου», ανέφεραν.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Reuters

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ