Γερμανία: Η Ρωσία να απελευθερώσει τους ναύτες της Ουκρανίας

Κάλεσμα για αυτοσυγκράτηση και από τις δύο πλευρές.

Γερμανία: Η Ρωσία να απελευθερώσει τους ναύτες της Ουκρανίας

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Μπορεί να ζήτησε ο Πούτιν από τη Μέρκελ την παρέμβασή της ώστε να αποφύγει η Ουκρανία την κλιμάκωση της έντασης, όμως φαίνεται ότι η Γερμανία μένει σταθερά στο πλευρό της Ουκρανίας.

Η Γερμανίδα υπουργός Άμυνας Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν ζήτησε την απελευθέρωση των Ουκρανών ναυτών που συνελήφθησαν κατά την επέμβαση της ρωσικής FSB στα τρία ουκρανικά πλοία στο στενό του Κέρτς.

Όπως είπε μάλιστα και οι δύο πλευρές πρέπει να δείξουν αυτοσυγκράτηση. Η φον ντερ Λάιεν τόνισε ότι οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το επεισόδιο δεν έχουν διευκρινιστεί πλήρως υπογραμμίζοντας ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να χαθεί ο έλεγχος.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ