Ο γερμανικός στρατός γνώριζε εδώ και χρόνια την δράση των αμερικανικών υπηρεσιών πληροφοριών ασφάλειας όσον αφορά τις παρακολουθήσεις των επικοινωνιών, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας Bild, η οποία επικαλείται έγγραφο της αποστολής του ΝΑΤΟ στο Αφγανιστάν.
Στο έγγραφο, το οποίο χρονολογείται από το 2011, γίνεται σαφώς αναφορά στο πρόγραμμα PRISM και στις παρακολουθήσεις τηλεφωνικών και διαδικτυακών επικοινωνιών από την Υπηρεσία Εθνικής Ασφάλειας των ΗΠΑ (NSA).
Ο γερμανικός στρατός ήξερε για τις παρακολουθήσεις
Από το 2011 είχε γνώση.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



