Ομπάμα: Δε θα τα βάλουμε κάτω. 74 οι νεκροί από τον τυφώνα Sandy

Τους κατοίκους του Νιου Τζέρσεϊ που μέσα σε λίγες ώρες είδαν τον κόσμο τους να καταστρέφεται από τον τυφώνα Sandy επισκέφτηκε ο Μπαράκ Ομπάμα, την ώρα που ο απολογισμός των νεκρών έφτασε τους 74.

Ομπάμα: Δε θα τα βάλουμε κάτω. 74 οι νεκροί από τον τυφώνα Sandy

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τους κατοίκους του Νιου Τζέρσεϊ που μέσα σε λίγες ώρες είδαν τον κόσμο τους να καταστρέφεται από τον τυφώνα Sandy επισκέφτηκε ο Μπαράκ Ομπάμα, την ώρα που ο απολογισμός των νεκρών έφτασε τους 74.

Σύμφωνα με το Associated Press, οι νεκροί από το πέρασμα του τυφώνα Sandy είναι 74, εκ των οποίων 32 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην πόλη της Νέας Υόρκης.

Στο Μεγάλο Μήλο, η μισή πόλη, η ανατολική της πλευρά, είναι βυθισμένη ακόμη στο σκοτάδι. Περισσότερα από 5,6 εκατομμύρια νοικοκυριά και επιχειρήσεις δεν έχουν ρεύμα. Οι διακοπές ρεύματος θα συνεχιστούν για αρκετές ημέρες, όπως και τα προβλήματα στις τηλεπικοινωνίες και στα δρομολόγια των τρένων.
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΣΤΟ newsIt

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στρατιώτης στη Λευκορωσία
ΚΟΣΜΟΣ

H Ουκρανία καλεί σε «επαγρύπνηση» για αυξημένη στρατιωτική δραστηριότητα στη Λευκορωσία

Η Ουκρανία ενισχύει την άμυνά της κατά μήκος των βόρειων συνόρων της μετά από ενδείξεις ότι η Ρωσία προσπαθεί να αξιοποιήσει περισσότερο τη Λευκορωσία στη σύγκρουση