«Η συνεχιζόμενη αλληλογραφία μεταξύ των δύο ηγετών στοχεύει στο να δώσει συνέχεια στη συνάντησή τους στη Σιγκαπούρη και στο να προωθήσει τις δεσμεύσεις που διατυπώθηκαν στο κοινό ανακοινωθέν που εξέδωσαν ΗΠΑ- Β. Κορέα», επισήμανε η εκπρόσωπος τύπου του Λευκού Οίκου Σάρα Σάντερς.
Ο Ντόναλντ Τραμπ έστειλε tweet σχετικά με την επιστολή αργά χθες, χωρίς να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες.
Με πληροφορίες από CNBC και ΑΠΕ-ΜΠΕ




