Η αβεβαιότητα στις ΗΠΑ λόγω Τραμπ εκτινάσσει σε ιστορικό ρεκόρ τον χρυσό – Ξεπέρασε τα 3.500$

Αιτία για το ράλι του χρυσού θεωρείται ο εμπορικός πόλεμος του Τραμπ, αλλά και η κόντρα του με τον διοικητή της Fed.

Ρωσία - Ουκρανία

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η τιμή της ουγγιάς του χρυσού ξεπέρασε σήμερα το όριο των 3.500 δολαρίων για πρώτη φορά στην ιστορία, εξαιτίας του εμπορικού πολέμου, αλλά και των εντάσεων ανάμεσα στον Ντόναλντ Τραμπ και τον πρόεδρο της κεντρικής τράπεζας των ΗΠΑ, που προκαλούν πτώση στην Wall Street.

Η τιμή της ουγγιάς του χρυσού ήταν 3.467,87 δολάρια στις 10:30 (ώρα Ελλάδας), αφού είχε φθάσει νωρίτερα το ρεκόρ των 3.500,10 δολαρίων.

Πηγές: AFP, ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ