Η MI6 “τρομοκρατεί” τη Σύνοδο Κορυφής: Οι ηγέτες κλήθηκαν να παραδώσουν κινητά υπό τον φόβο υποκλοπής

Οι συσκευές παραδόθηκαν από τους ηγέτες και τοποθετήθηκαν σε ερμάρια στον πέμπτο όροφο του κτιρίου Europa.

ΕΕ - Ουκρανία

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Να παραδώσουν smartphones και tablets ζήτησε ο Σαρλ Μισέλ από τους ηγέτες της ΕΕ, κατά τη διάρκεια της Συνόδου Κορυφής, υπό τον φόβο… παρακολούθησης από την MI6, όπως μεταδίδουν ανταποκριτές διεθνών ΜΜΕ από τις Βρυξέλλες.

Οι συσκευές παραδόθηκαν από τους ηγέτες και τοποθετήθηκαν σε ερμάρια στον πέμπτο όροφο του κτιρίου Europa.

Το κλειδί για κάθε ντουλάπι δόθηκε προσωπικά σε κάθε ηγέτη.

“Μπορούν να φύγουν, φυσικά, αν θέλουν να κάνουν επείγουσα τηλεφωνική κλήση. Αλλά δεν μπορούν να φέρουν ένα κινητό τηλέφωνο στο δωμάτιο όσο συνεχίζεται η συζήτηση για το Brexit “, σύμφωνα με όσα αναφέρει το Politico.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ