Ιαπωνία: Έκρηξη ηφαιστείου δίπλα σε πυρηνικό εργοστάσιο – Η λάβα σκόρπισε τον τρόμο

Το ηφαίστειο που εξερράγη την Παρασκευή το πρωί βρίσκεται σε απόσταση περίπου 50 χιλιομέτρων από πυρηνική εγκατάσταση

Ιαπωνία: Έκρηξη ηφαιστείου δίπλα σε πυρηνικό εργοστάσιο – Η λάβα σκόρπισε τον τρόμο

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τρόμο προκάλεσε στην Ιαπωνία η έκρηξη ηφαιστείου, που βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από πυρηνικές εγκαταστάσεις.

Σύμφωνα με την Ιαπωνική μετεωρολογική υπηρεσία, το ηφαίστειο που εξερράγη την Παρασκευή το πρωί βρίσκεται σε απόσταση περίπου 50 χιλιομέτρων από πυρηνική εγκατάσταση. 

Ο νυκτερινός ουρανός, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, γέμισε λάβα.

Το Σακουρατζίμα, στο νότιο ιαπωνικό νησί Κιούσου, εκρηγνυται συχνά.

Η πυρηνική μονάδα Σεντάι, την οποία διαχειρίζεται η εταιρεία Kyushu Electric Power, άρχισε να λειτουργεί εκ νέου το 2015.

Είχε κλείσει, μαζί με όλες τις υπόλοιπες πυρηνικές μονάδες της Ιαπωνίας, μετά τον σεισμό του 2011 και το τσουνάμι που είχε ακολουθήσει, με αποτέλεσμα το πυρηνικό ατύχημα της Φουκουσίμα. 


Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ