Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: Τέθηκε σε λειτουργία το πρώτο πυρηνικό εργοστάσιο

ΗΑΕ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα έθεσαν τη λειτουργία την πρώτη μονάδα στο πυρηνικό εργοστάσιο Μπάρακα, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο εμίρης του Ντουμπάι σε ανάρτησή του στο Twitter.

«Σήμερα ανακοινώνουμε την επιτυχία των ΗΑΕ στη λειτουργία του πρώτου στον αραβικό κόσμο πυρηνικού ενεργειακού αντιδραστήρα για ειρηνικούς σκοπούς», ανέφερε ο σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Ρασίντ αλ-Μακτούμ, προσθέτοντας ότι τα πυρηνικά καύσιμα φορτώθηκαν με επιτυχία στην πρώτη από τις τέσσερις μονάδες.

Πηγή: Reuters/AFP/ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ