ΗΠΑ: «Το NATO πρέπει να βασίζεται στην σύμπραξη όχι στην εξάρτηση των εταίρων»

Η αύξηση των στρατιωτικών δαπανών από τις χώρες της Ευρώπης και τον Καναδά θα καταστήσει τους συμμάχους του NATO πιο ισότιμους εταίρους στο πλαίσιο της συμμαχίας.

NATO

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η αύξηση των στρατιωτικών δαπανών από τις χώρες της Ευρώπης και τον Καναδά θα καταστήσει τους συμμάχους του NATO πιο ισότιμους εταίρους στο πλαίσιο της συμμαχίας, δήλωσε σήμερα (12.02.2026) ο υφυπουργός Άμυνας των ΗΠΑ, Έλμπριτζ Κόλμπι.

«Το 2025 είδαμε μια αυθεντική δέσμευση να ηγηθεί η Ευρώπη της συμβατικής άμυνας του ΝΑΤΟ», δήλωσε αυτός ο αρμόδιος για την πολιτική του Πενταγώνου πριν από τη συνεδρίαση των υπουργών Άμυνας των χωρών του NATO στις Βρυξέλλες.

«Τώρα είναι η ώρα να προχωρήσουμε μαζί, να είμαστε πραγματιστές, έχουμε μια πραγματικά ισχυρή βάση για να δουλέψουμε μαζί σε σύμπραξη, για ένα ΝΑΤΟ βασισμένο στη σύμπραξη μάλλον παρά στην εξάρτηση. Πραγματικά μια επιστροφή σ’ αυτό που ήταν αρχικά πρόθεση να είναι το ΝΑΤΟ», δήλωσε.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στρατιώτης στη Λευκορωσία
ΚΟΣΜΟΣ

H Ουκρανία καλεί σε «επαγρύπνηση» για αυξημένη στρατιωτική δραστηριότητα στη Λευκορωσία

Η Ουκρανία ενισχύει την άμυνά της κατά μήκος των βόρειων συνόρων της μετά από ενδείξεις ότι η Ρωσία προσπαθεί να αξιοποιήσει περισσότερο τη Λευκορωσία στη σύγκρουση