ΗΠΑ: Ξεπέρασαν τους 15.000 οι νεκροί από τον κορoνοϊό

Οι νεκροί από την πανδημία του νέου κορoνοϊού στις ΗΠΑ ξεπέρασαν τους 15.000, σύμφωνα με την καταμέτρηση του αμερικανικού πανεπιστημίου Τζονς Χόπκινς.

κορονοϊό - ΗΠΑ - Ένοπλες Δυνάμεις

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι νεκροί από την πανδημία του νέου κορoνοϊού στις ΗΠΑ ξεπέρασαν τους 15.000, σύμφωνα με την καταμέτρηση του αμερικανικού πανεπιστημίου Τζονς Χόπκινς.

Με βάση τα στοιχεία των Κέντρων Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (CDC), τα επιβεβαιωμένα κρούσματα της ασθένειας Covid-19 σε όλη τη χώρα είναι περίπου 430.000 Από αυτούς τους ανθρώπους, οι 15.774 έχασαν τη μάχη με τον θάνατο, ανέφερε το Τζονς Χόπκινς.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, AFP

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ